Algemene informatie

De Lelystadse Schaakvereniging bestaat sinds 1975. De vereniging heeft een gevarieerd aanbod voor schakers. Wintercup, zomercup, schaakcafé en de competitie om het clubkampioenschap. Aan de laatste kunnen ook buitenstaanders meedoen, mits ze voor die periode lid worden van LSV.

Wij beginnen op 30 augustus a.s. aan het nieuwe seizoen.

De schaakclub is gevestigd in buurtcentrum De Brink, naast Albert Heijn in de Kamp. De speelavond is op vrijdag. De jeugd speelt van 18.30 tot 20.00 uur en daarna beginnen de senioren. Ook oudere jeugdleden kunnen dan meespelen. De club beschikt in het buurtcentrum over een mooie speelzaal en een gezellige en goedkope bar. Na afloop van uw partij kunt u in de barruimte uw partij naspelen, snelschaken of napraten. Belangstellenden zijn van harte welkom.

Er is professionele begeleiding voor de jeugd en ook voor beginnende volwassen schakers. Schaakcafé? Ja, iedereen welkom. Bespreking openingen, eindspelen, individuele wensen, etc. LSV speelt ook met meerdere teams in de externe competitie.